Planujesz zorganizować konkurs promocyjny, ale nie wiesz, od czego zacząć? Nawet prosta akcja wymaga dobrego przygotowania i podjęcia kroków, niezauważalnych dla uczestników. Przekonaj się, o czym nie możesz zapomnieć.
Loterie, konkursy – zbuduj przywiązanie klienta do swojej marki
Konkursy zachęcają do rywalizacji, wzbudzają pozytywne emocje i często są źródłem świetnej zabawy. Marki, stawiające na taki sposób promocji doskonale wiedzą też, że loterie i konkursy pozwalają im także na zwiększenie swojej rozpoznawalności. Jeśli chcemy być kojarzeni z profesjonalną akcją, organizowanie konkursów warto będzie przekazać w fachowe ręce.
Co zyskujesz, współpracując ze specjalistami?
Doświadczone agencje marketingowe od samego początku w indywidualny sposób podejdą do naszych potrzeb oraz możliwości budżetowych. Dokładnie poinformują nas o kosztach planowanej akcji. Z myślą o specyfice naszej działalności pomogą nam też dobrać najlepszą mechanikę konkursu lub loterii.
Podmioty, które chociaż raz przeprowadzały takie przedsięwzięcie wiedzą, ile formalności się z nim wiąże. Jeśli podejmiemy współpracę z taką firmą, jak np. DCN Direct, nie będziemy musieli mierzyć się z nimi w pojedynkę.
Organizowanie konkursów od podszewki
Specjaliści zatroszczą się m.in. o:
- magazynowanie i pakowanie nagród;
- kontakt z klientami za pośrednictwem infolinii;
- wprowadzanie danych.
Przede wszystkim stanowią jednak rzetelne źródło informacji o tym, jak zainteresować odbiorców ofertą i jak przygotować akcję z sukcesem.
Konkursy promocyjne a bezpieczeństwo
Na koniec warto wspomnieć o danych osobowych, zbieranych podczas loterii i konkursów, które potem mogą tworzyć marketingowe bazy danych. Jako organizator jesteśmy zobowiązani do tego, by je chronić. Wykwalifikowane agencje stoją na straży bezpieczeństwa danych osobowych, dbając o to, by ich przetwarzanie przebiegało zgodnie z obowiązującymi przepisami.