Konkursy promocyjne – o czym musisz pamiętać?

Planujesz zorganizować konkurs promocyjny, ale nie wiesz, od czego zacząć? Nawet prosta akcja wymaga dobrego przygotowania i podjęcia kroków, niezauważalnych dla uczestników. Przekonaj się, o czym nie możesz zapomnieć.

Loterie, konkursy – zbuduj przywiązanie klienta do swojej marki

Konkursy zachęcają do rywalizacji, wzbudzają pozytywne emocje i często są źródłem świetnej zabawy. Marki, stawiające na taki sposób promocji doskonale wiedzą też, że loterie i konkursy pozwalają im także na zwiększenie swojej rozpoznawalności. Jeśli chcemy być kojarzeni z profesjonalną akcją, organizowanie konkursów warto będzie przekazać w fachowe ręce.

Co zyskujesz, współpracując ze specjalistami?

Doświadczone agencje marketingowe od samego początku w indywidualny sposób podejdą do naszych potrzeb oraz możliwości budżetowych. Dokładnie poinformują nas o kosztach planowanej akcji. Z myślą o specyfice naszej działalności pomogą nam też dobrać najlepszą mechanikę konkursu lub loterii.

Podmioty, które chociaż raz przeprowadzały takie przedsięwzięcie wiedzą, ile formalności się z nim wiąże. Jeśli podejmiemy współpracę z taką firmą, jak np. DCN Direct, nie będziemy musieli mierzyć się z nimi w pojedynkę.

Organizowanie konkursów od podszewki

Specjaliści zatroszczą się m.in. o:

  • magazynowanie i pakowanie nagród;
  • kontakt z klientami za pośrednictwem infolinii;
  • wprowadzanie danych.

Przede wszystkim stanowią jednak rzetelne źródło informacji o tym, jak zainteresować odbiorców ofertą i jak przygotować akcję z sukcesem.

Konkursy promocyjne a bezpieczeństwo

Na koniec warto wspomnieć o danych osobowych, zbieranych podczas loterii i konkursów, które potem mogą tworzyć marketingowe bazy danych. Jako organizator jesteśmy zobowiązani do tego, by je chronić. Wykwalifikowane agencje stoją na straży bezpieczeństwa danych osobowych, dbając o to, by ich przetwarzanie przebiegało zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *